After School

After School PRO doreste sa sprijine activitatea educativa a copiilor dumneavoastra prin lansarea unui Program Orientat catre Performanta Scolara (POPS).

Conceptul POPS  nu implica predarea unui nou conținut, deși uneori acest lucru se va întâmpla pe măsură ce copii sunt angajati in activitati planificate. Este momentul de a adauga plus-valoare  cunostintelor copilului dumneavoastra prin sprijin academic, practică și aplicatii.

În timp ce asistența pentru teme poate și ar trebui să facă parte din agenda oricarui program after school, îndrumarea asupra abilităților specifice este valoroasă și necesară, After School PRO  consideră că astfel de programe trebuie să depășească acest lucru. Trebuie să provocam entuziasmul, persistența și curiozitatea copiilor cu privire la ceea ce învață în școala obișnuită și uneori sa conectăm aceste cunoștințe într-un mod inedit. Copiii pot revizui abilitățile și conceptele, au șansa să le aplice în diferite setări educative obtinand astfel un sentiment de succes care va oferi o încredere sporită în timpul zilei obișnuite.

Evaluarea în mediul post-școlar difera de evaluările standard ale învățării utilizate de sistemele școlare pentru a nota și compara elevii. Există o varietate de instrumente de evaluare – de la observarea zilnică la portofolii și produse. Setarea programelor educative permite, de asemenea, observarea performantei în zone care nu sunt gradate și testate în general.

Considerăm că programele academice post-școlare, pe lângă accentul mai tradițional pus pe îndrumare, ar trebui să depună eforturi pentru:

A dezvolta  o pasiune pentru învățare pe care copiii o pot readuce la orele obișnuite de zi;

A oferi aplicații și practici pentru abilități și cunoștințe într-un mod care întărește învățarea, construiește conexiuni, demonstrează utilitatea conținutului și creează încredere pe baza realizării;

A îmbunătățiți învățarea cu tipurile de experiențe pe care timpul petrecut la scoala le oferă mai puțin.

Mulți cred că conținutul trebuie învățat prin modelul tradițional al unui profesor care le spune elevilor cum să facă ceva, să demonstreze acest lucru și să  facă apoi aplicatii practice. Deși există unele lucruri care trebuie transmise prin prelegeri, știm că aceasta este adesea cea mai puțin eficientă strategie, mai ales atunci când vrem sa  dezvoltăm o gândire flexibilă și de ordin superior care sa permita copiilor să își aplice cunoștințele în lumea reală. Obiectivul nostru este de a promova un model de învățare care poate aprinde interesul și curiozitatea copiilor și, de asemenea, să dezvolte obiceiuri de a munci și de a gandi care le vor aduce beneficii pe tot parcursul timpului dedicat educatiei.

Lista de preturi: